oktober 7, 2016

Recension på Instagram Oct 07, 2016 @ 14:36

ANNONS:

Ha en fantastisk fredag och tagga oss gärna i era bubbelbilder!

Ha en fantastisk fredag och tagga oss gärna i era bubbelbilder!
@orrefors
Taggar: espumante englishsparklingwine cremant mousserande ? sparklingwine champagne fredagsmys prosecco bubbel sekt cava trentodoc franciacorta

Lämna en kommentar

43 Kommentarer

  1. aiveborg

    Önskar er detsamma??

    Svara
  2. besther.hauer

    100% När det gäller kombinationen bubbel och fredagar så existerar felmarginalen ej.

    Svara
  3. airjohdan

    Bara 99% min är 100%. Skål och trevlig helg ??

    Svara
  4. wolfmom70

    Blir garanterat bubbel ikväll. Ha en supertrevlig fredag?

    Svara
  5. jennie_swe

    Åh!! Här är det tyvärr 0%..

    Svara
  6. saranf

    Gäller då inte oss tyvärr! @bmangelina #någonmåstejobbaoxå

    Svara
  7. malin_7111

    Fredag nu, proseccon upphälld AW med fd kollega helgen är här ?

    Svara
  8. mickane78

    ? @annelibondesson @erica68persson @lindaalmblad

    Svara
  9. grisenisberg

    Absolut! Här blir de cava Idag då jag befinner mig i Fuenguriola, Spanien?

    Svara
  10. soan73

    @emmeliemsvensson

    Svara
  11. j_jajja

    Vad säger du? @elinwikberg?

    Svara
  12. johanj66

    Absolut. Mycket tillförlitlig prognos @mousserande.se ? Har du något tips på något bra vinställ med plats för champagneflaskor med lite bredare botten? Just nu blir de flaskorna stående och det är ju inte bra.

    Svara
  13. mousserande.se

    @johanj66 Själv kör jag med ett enkelt modul-vinställ från Smarthem.se Funkar finfint för bubbel, men jag har ingen aning om vanligt vin passar

    Svara
  14. erica68persson

    Men så gott! ?Lite sånt får det bli ikväll! @mickane78 @annelibondesson @lindaalmblad trevlig helg!

    Svara
  15. kajjas

    Är det så ? @annahelenaj ?

    Svara
  16. annelibondesson

    Trevlig helg och skål? @erica68persson @mickane78 @lindaalmblad ?

    Svara
  17. annahelenaj

    Ja, chansen är ganska stor, faktiskt ?@kajjas

    Svara
  18. johanj66

    Tack, då ska jag kolla in det @mousserande.se Nu öppnar vi en flaska Beaumont des Crayeres. Skål och trevlig fredag ?

    Svara
  19. nordh1

    För mig är det 100% chans, jag tog ett glas Cava till frukost @mousserande.se ??

    Svara
  20. isse1976

    Jag skulle säga 100%

    Svara

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

ANNONS:

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Ta del av nyheter från oss på Mousserande!