Ha en fantastisk fredag och tagga oss gärna i era bubbelbilder!

Taggar: espumante englishsparklingwine cremant mousserande ? sparklingwine champagne fredagsmys prosecco bubbel sekt cava trentodoc franciacorta
Lämna en kommentar
Utforska även
Champagne
Crémant
Mousseux
Cava
Corpinnat
Spumante
Prosecco
Franciacorta
Trentodoc
British Fizz
Sekt
Cap Classique
Tips på tilltugg
Recept
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev
Ta del av nyheter från oss på Mousserande!






Önskar er detsamma??
Vacker bild!
100% När det gäller kombinationen bubbel och fredagar så existerar felmarginalen ej.
Bara 99% min är 100%. Skål och trevlig helg ??
Nix. Ökar till 100%?
Blir garanterat bubbel ikväll. Ha en supertrevlig fredag?
100% här ??
?????
@orjan_soderberg
@mellbreezer
100% ??
Åh!! Här är det tyvärr 0%..
Gäller då inte oss tyvärr! @bmangelina #någonmåstejobbaoxå
Fredag nu, proseccon upphälld AW med fd kollega helgen är här ?
? @annelibondesson @erica68persson @lindaalmblad
Absolut! Här blir de cava Idag då jag befinner mig i Fuenguriola, Spanien?
@hhammarstrand @susannashead chans för champagne?
@janenorgren
@filiphammarstrand 100%
Här är det 100%
@emmeliemsvensson
Jajamän ??? @tozen_
Vad säger du? @elinwikberg?
Yess ?Whoop Whoop ???
Absolut. Mycket tillförlitlig prognos @mousserande.se ? Har du något tips på något bra vinställ med plats för champagneflaskor med lite bredare botten? Just nu blir de flaskorna stående och det är ju inte bra.
??
️ @pantzar_marri
Härligt glas
Men nästa helg! Boom! @saranf
@johanj66 Själv kör jag med ett enkelt modul-vinställ från Smarthem.se Funkar finfint för bubbel, men jag har ingen aning om vanligt vin passar
Men så gott! ?Lite sånt får det bli ikväll! @mickane78 @annelibondesson @lindaalmblad trevlig helg!
Är det så ? @annahelenaj ?
Trevlig helg! ?
Trevlig helg och skål? @erica68persson @mickane78 @lindaalmblad ?
Ja, chansen är ganska stor, faktiskt ?@kajjas
Tack, då ska jag kolla in det @mousserande.se Nu öppnar vi en flaska Beaumont des Crayeres. Skål och trevlig fredag ?
För mig är det 100% chans, jag tog ett glas Cava till frukost @mousserande.se ??
@saininorden ??
Jag skulle säga 100%
Självklart bubbelFreixenet?helt okej Cava
100% här
@tejaboo Härligt! Vilka skapelser?
@nordh1 Utmärkt frukostrutin!