januari 25, 2019

InstaRecension av mousserande vin [bubbel | skumpa | tips]

ANNONS:

Vad njuter ni för bubbel denna kväll?
Själv sitter jag med ett glas Besserat Cuvée des Moines 2006 och njuter lite smiley-ost och prosciutto. En utmärkt kombo!
Vad njuter ni för bubbel denna kväll?
Själv sitter jag med ett glas Besserat Cuvée des Moines 2006 och njuter lite smiley-ost och prosciutto. En utmärkt kombo!
Taggar: ? fredagsmys bubbel ost skinka fredagsbubbel besserat
Länk till inlägget Jan 25, 2019 @ 20:42

Lämna en kommentar

91 Kommentarer

  1. daphnesol

    Njuter av en gula änkan

    Svara
  2. sus67hel

    Här skålas det i MICHELLE??

    Svara
  3. malinholm86

    Osten jag dricker cartemisia prosecco?

    Svara
  4. petasp

    Sodastreamat kranvatten

    Svara
  5. gmyran

    Det är en liten glad gubbe i osten

    Svara
  6. martinaaula

    Godme’ Sabine ? Blanc de blanc

    Svara
  7. lindursk

    @gmyran såg det med direkt ?

    Svara
  8. lindursk

    @gmyran o han har ju till o med tänder..

    Svara
  9. patrikbartley

    @sus67hel Bra? Köpte en som testas imorgon.

    Svara
  10. patrikbartley

    Här gillas torra bubbel så MIM Brut Nature tillfredställer oss ikväll! Skål! ?

    Svara
  11. martenssonskok

    Här bubblar en glad överraskning, Pierre Olivier Blance de Blances Prestige. Tror minsann vi har hittat en ny favorit ?

    Svara
  12. johankolmert

    Ost blir till konstverk!- raw kultur?

    Svara
  13. sus67hel

    @patrikbartley helt ok?

    Svara
  14. patrikbartley

    @sus67hel Är Usa bättre än Europa är frågan?

    Svara
  15. j_warjo

    P.LEX Prosecco ?

    Svara
  16. joelnorell

    Pierre Péters bnb ikväll. Provade Lallier 2008 i veckan, helt fantastisk!

    Svara
  17. ajekh

    Pol Roger 2009?

    Svara
  18. amelis77

    Här bidde det en Bagletti när mannen får välja ?

    Svara
  19. kwamcoff

    Cuvée Rosé har förgyllt vår kväll.

    Svara
  20. elliohlsson

    Osten beskriver exakt hur man känner för bubbel (det glada ansiktet där i mitten)???

    Svara
  21. ninni5704

    Bernard Tornay blanc de noirs! En riktig fining??

    Svara
  22. sus67hel

    @patrikbartley bra fråga och jag har ingen aning. Beror på smak tror jag

    Svara
  23. carrr0

    Julià navinés

    Svara
  24. mousserande.se

    @sefa_agerup Härligt! Då blir @petteralexis glad

    Svara
  25. mousserande.se

    @ninni5704 ? Har du provat de andra från samma hus?

    Svara
  26. mousserande.se

    @amelis77 Härligt. Och om du får välja, vad blir det då?

    Svara
  27. mousserande.se

    @joelnorell Två finfina skapelser! Lallier kan verkligen vara magisk

    Svara
  28. mousserande.se

    @martenssonskok Många har tipsat om den! Borde provas!

    Svara
  29. mousserande.se

    @martinaaula Spännande! Finns den på Systembolaget?

    Svara
  30. sus67hel

    @mousserande.se ja håller med?

    Svara
  31. hosniskas

    @martenssonskok skärmdump på det tipset!! Har ni kanske best numret också ?

    Svara
  32. ninni5704

    @mousserande.se Grand cru och Milliseme 2008 som är min absoluta favorit. Den önskar man att den fanns i kranen hemma

    Svara
  33. ronnypenti

    Provade en äcklig rackare i kväll.. Glöet !!!! #aldrigmer

    Svara
  34. martenssonskok

    Jajamensan @hosniskas det har vi; 77141 kostar 89 kr ?

    Svara
  35. hosniskas

    @martenssonskok ouch – nice price ?? ska bli spännande att testa! Älskar nytt bubbel! ️ Trevlig helg till er! I morgon firar vi min nya version – 4.0 släpptes redan i måndags men firas i morgon ??

    Svara
  36. martinaaula

    @mousserande.se tror inte det köpt på resa i Frankrike

    Svara
  37. bara_annelie

    Vi började med en philipponnat royale reserve non dose fortsatte med Benoît beaufort och tillsist crémant du jura

    Svara
  38. tovanthast

    Champagne av bästa sort! ??Hämtad på plats och sparad. Är det begravning av underbar väninna så är det endast det bästa som gäller från oss vänner!️ Bubbel, minnen, skratt och gråt i mängd!

    Svara
  39. mousserande.se

    @ronnypenti Jag varnade redan förra året.

    Svara
  40. cissililjan

    Ikväll blir det en Charles Heidsieck Blanc des Millénaires 2004 ?

    Svara
  41. mousserande.se

    @cissililjan Vilken dröm! Har ännu inte provat 2004an, men 1995 var fantastisk!

    Svara
  42. ronnypenti

    @mousserande.se – men.. man måste ju prova Skulle aldrig köpt en sån, min särbo hade fått den i present när hon föreläst någonstans..

    Svara
  43. mousserande.se

    @ronnypenti Då var de nog inte så nöjda med föreläsningen

    Svara
  44. ronnypenti

    @mousserande.se – förhoppningsvis va den inköpt innan hon föreläste men man vet inte.. Psykologer är ett speciellt släkte.. Dom kanske inte bara tänker annorlunda, dom kanske smakar annorlunda oxå..

    Svara
  45. susiluttan

    Casteloro Prosecco organic

    Svara
  46. ericasbilder

    @ericasbilder Fortsatte med Masse!

    Svara

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

ANNONS:

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Ta del av nyheter från oss på Mousserande!